Search
Close this search box.

Provjereno nagrađivana marka: Lassa

1970 - 1980

1974. – Suradnja Lassa Lastik Sanayi ve Ticaret A.S, potpisivanje dva ugovora koji pokrivaju tehničku podršku i inžinjerske usluge između tvrtki Lassa i BF Goodrich.

1975. – Započinje izgradnja tvornice Lassa. Lassa postaje generalni zastupnik za BF Goodrich u Turskoj, a novoosnovana LISA Lastik ithalat ve Satis A.S. počinje s uvozom guma te marke.

1977. – Tvornica pušta prvu testnu proizvodnju u pogon.

1978. – Lassa započinje sa prvom masovnom proizvodnjom.

1979. – Proizvodnja prve gume za osobna vozila ojačane čeličnom mrežom u Turskoj.

1980 - 1990

1980. – Proizvodnja prve radijalne zimske gume u Turskoj. Proizvodnja najveće domaće gume za off-road teretno vozilo.

1985. – Proizvodnja prve turske gume po ECE regulativama.

1987. – Od nastanka Lasse, izvozna prodaja dostigla je 5 milijuna guma u 32 zemlje.

1989. – Potpisivanje ugovora o spajanju između Bridgestone korporacije i tvrtke Lassa A.S., dovelo je do promjene imena u BRISA Bridgestone Sabanci Lastik Sanayi ve Ticaret A.S. Zgrada centra za istraživanje i razvoj guma (AGRESA) počela je sa radom.

1990 - 2000

1990. – Brisa usvaja Total Quality Management (TQM) sustav kvalitete.

1991. – Započinje izvoz Bridgestone guma iz Turske. Brisa postaje jedna od svjetskih stanica proizvodnje Bridgestone proizvoda. Proizvedena prva guma za osobna vozila visokih performansi u H brzinskom indeksu (210 km/h) u Turskoj.

1992. – Proizvodnja prve gume za osobna vozila u V brzinskom indexu (240 km/h) visokih performansi u Turskoj.

1993. – Brisa osvaja Tursku ˝National Quality Award˝nagradu koju su joj zajednički dodijelili turski industrijalisti, Tusaid poslovna udruga i KalDer turska udruga kvalitete.

1996. – Brisa osvaja EFOM ˝Europian Quality Award˝ u kategoriji najbolje vođene tvrtke.

1997. – Unutar EFOM-ove konferencije pobjednika, Brisa je sudjelovala u ˝Business Exellence˝ predavanjima kroz 22 programa u 20 zemalja.

1998. – Brisin laboratorij za testiranje guma postao je prvi laboratorij koji je ispunio standard za dobivanje certifikata od Turkish Standardization Institute (TSE) unutar direktiva EU.

2000-2010

2001. – Proizvodnja prve gume za 4×4 vozila u Turskoj (Lassa competus).

2003. – Proizvodnja prve gume za utrke u Turskoj (Lassa Racing).

2004. – Proizvodnja prve gume za off-road utrke u Turskoj (Lassa Rally). Proizvodnja prve gume za osobna vozila u W brzinskom indeksu (270 km/h) ultra visokih performansi u Turskoj (Lassa Impetus Sport). Dobiven certifikat za opskrbu Ford Q1 modela.

2005. – Proizvodnja prve gume za osobna vozila u W brzinskom indeksu sa promjerom 18 inča u Turskoj (Lassa Impetus Sport). Brisa je, kao vodeći turski proizvođač, predstavila program investiranja vrijedan 168 milijuna dolara u svrhu proširenja proizvodne infrastrukture i ujedinjenja pod istim krovom na površini od 300.000 m2.

2006. – Proizvodnja prve gume za osobna vozila sa asimetričnim uzorkom u Turskoj (Lassa Atracta).

2007. – Lassa Rally tim osvaja prvo mjesto na Turkey Rally Teams Championship.

2008. – Bridgestone postaje jedini službeni dobavljač za Formula 1 TM. Lassa mijenja svoj 30 godina star logo. Bridgestone korporacija i Sabanci grupa slave 20 godina suradnje. Lassa Rally tim osvaja prva mjesta u sljedećim kategorijama turskog rally prvenstva: ˝Team Racing˝, ˝Group N Racing˝, ˝Pilots Championship˝ i ˝Co-Pilots Championship˝.

2009. – Lassa Rally tim, koji od 2007. godine kada je osnovan postiže sve bolje rezultate, predstavlja Tursku na Italian Rally Championship.

Lassa je posvećena vrhunskoj kvaliteti.

Lassa, u skladu s potrebama domaćeg i inozemnog tržišta, nudi proizvode koji su odobreni od neovisnih ispitnih institucija, a čija je kvaliteta potvrđena brojnim priznanjima. Gume Lassa, koje su osvojile Nacionalnu nagradu za kvalitetu (1993.) i Veliku nagradu za europsku kvalitetu (1996.), odobrene su od njemačke certifikacijske institucije TÜV SÜD. Gume Lassa potrošači koriste u povjerenju tek nakon što dođu na tržište nakon što prođu detaljna sigurnosna ispitivanja.

Lassa gume se okreću zadovoljstvu kupaca

Jedna od glavnih karakteristika koje Lassu čine vodećim proizvođačem je savršena usluga koja se pruža kupcima. Spojiti najbolji proizvod s najboljom uslugom glavni je prioritet korporativne filozofije Lassa. Danas Lassa održava svoj status najbrže i najpouzdanije robne marke kroz prodajne i postprodajne zajedničke usluge.

Misija

Osigurati vrhunske vrijednosti društvu kroz održivi rast

Korporativne vrijednosti

Sigurnost, inovativnost, usmjerenost na kupce, timski rad, poslovna izvrsnost i održivost.

Vizija

Za stvaranje najboljeg putovanja naprijed.